På de store metrostationer er kommunens folk nødt til at fjerne cykler to gange om dagen. Men i stedet for at løfte fingre, så smører de kæden, pumper dækkene og efterlader en seddel med en høflig henstilling om at bruge cykelstativet næste gang. Projektet begyndte i april, hvor "cykel-butlerne", som de kaldes, fjernede 150 cykler om dagen. I dag kan de nøjes med at fjerne 30 til 50.