Fra mig skal I alle have et stort tillykke med det flotte resultat.
Det giver trods alt håb om et frit Danmark om nogle år. Der bliver nok at lave i Folketinget med at gøre befolkningen opmærksom på overgrebene, magtmisbruget og de perverse forbud, nye skatter og syge lovregler, der - som tsunamier - vil vælte ned over os sagesløse borgere i de næste 4 år.
Tak for jeres store indsats, tillykke med fremgangen og sejren og god arbejdslyst.
De venligfste hilsener fra
Abel.