Tv-stationen Al Aqsa, der ejes af Hamas i Gaza, sender bl.a. opfordringer til drab på jøder til seere i Danmark.
[...]
Den 19. marts beskrev en imam på Al Aqsa TV jøder som værende »ikke rigtige mennesker«, der »nedstammer fra aber og svin«.
Den 31. marts slog tv-stationen fast, at angreb på Al Aqsa udgør et »lovligt motiv til at dræbe enhver zionist, hvor han end befinder sig«.
[...]
[...]
Den 19. marts beskrev en imam på Al Aqsa TV jøder som værende »ikke rigtige mennesker«, der »nedstammer fra aber og svin«.
Den 31. marts slog tv-stationen fast, at angreb på Al Aqsa udgør et »lovligt motiv til at dræbe enhver zionist, hvor han end befinder sig«.
[...]