Tåbeligt at folk skal sendes i aktivering, selvom de snart skal starte på job

Det erkender beskæftigelseminister Inger Støjberg

DF-Nyt

28/07/2010


Det erkender beskæftigelseminister Inger Støjberg.

Folk sendes på kursus i jobsøgning, selvom de har et job.