Det bliver en spændende valgkamp de får ovre i Sverige, hvis det fortsætter på den måde ... nu venter jeg faktisk kun på, at der er nogle der anklager SD for at stå bag.
Hvor er det egentlig sørgeligt altsammen ...
Hvor er det egentlig sørgeligt altsammen ...