Saudi-ambassade får byggerøffel

Den danske stat ønsker at krænke Saudiarabiens suverænitet, da den Saudiarabiske ambassade ønsker at opføre en tilbygning som er imod dansk lov

_slettet_bruger_671

26/08/2010

Den danske stat ønsker at krænke Saudiarabiens suverænitet, da den Saudiarabiske ambassade ønsker at opføre en tilbygning som er imod dansk lov.