Sådan er de liberale! | Damefrokosten.com

Oppositionen skyder ofte liberale i skoen, at de “bare vil lade stå til”

Camilla-Dorthea_Bundgaard

01/08/2010

Oppositionen skyder ofte liberale i skoen, at de “bare vil lade stå til”. Og det kan der måske være noget om. De vil i hvert fald ikke blande sig, hvor der ikke er noget at blande sig i – hvor folk ikke skader andre gennem deres handlinger.Mere misforstået er den kritik af de liberale, man finder i egne rækker. Læs hvorfor på Damefrokosten.com.