På trods af regeringens krav om skattero i kommunerne, så har Ringkøbing-Skjern kommune bebudet en stigning i skatten i sit budget for de kommende fire år. Dermed bliver den vestjyske kommune den første til at trodse regeringens krav om skattestop.
Byrådet håber dog at kunne overbevise Finansministeriet om, at Ringkøbing-Skjern Kommune skal fritages for at betale bod.
Byrådet håber dog at kunne overbevise Finansministeriet om, at Ringkøbing-Skjern Kommune skal fritages for at betale bod.