Queer-aktivist: »Folkeskolen er kun for heteroer« - Politiken.dk

»Jeg er kritisk over for den norm, hvor nogen har en ’overret’ over for andre

friism

14/08/2010

»Jeg er kritisk over for den norm, hvor nogen har en ’overret’ over for andre. På alle skoler, hvor jeg har undervist, har jeg oplevet, at de heteroseksuelle har en ’overret’ i forhold til seksuelle afvigere«