Queer-aktivist: »Folkeskolen er kun for heteroer« - Politiken.dk
»Jeg er kritisk over for den norm, hvor nogen har en ’overret’ over for andre
friism
14/08/2010
»Jeg er kritisk over for den norm, hvor nogen har en ’overret’ over for andre. På alle skoler, hvor jeg har undervist, har jeg oplevet, at de heteroseksuelle har en ’overret’ i forhold til seksuelle afvigere«