Med udgangspunkt i nedenstaanede artikel fra Daily Telegraph og netop snuset lidt rundt i de seneste Danske Bank (DDB) regnskaber lungter det meget af at heftige nedskrivninger fortsat er menuen der - mange aar frem. Indtil videre har DDB nedskrevet 13% af laan i Irland mens NAMA (Irlands Finansiel Stabilitet, se artikel) har nedskrvet 50% paa alle de laan de fik fra irske banker. DDB er ikke med i NAMA da de er udenlandsk ejet og kan derved ikke väre med.
Läs artiklen og sprög dig selv, nu hvor bankpakke 1 udlöber, hvor stor skal den "paatänkte aktieudviddelse" hos DDB väre og hvor mange af pengene gaar til det irske hul i jorden?
Dette er nästen ligesaa stor en skandale som Capinordic...
Läs artiklen og sprög dig selv, nu hvor bankpakke 1 udlöber, hvor stor skal den "paatänkte aktieudviddelse" hos DDB väre og hvor mange af pengene gaar til det irske hul i jorden?
Dette er nästen ligesaa stor en skandale som Capinordic...