Afsløringerne afstedkom masser af uro og politiske krav om indgreb og fyringer. Men efter at Københavns Kommune nu har afsluttet de efterfølgende personalesager, kan resultatet gøres op på følgende måde:Ikke en eneste menig hjemmeplejer bliver fyret.