Holbæk Kommune afvikler internt vikarkorps.

Kommunens eget korps er for dyrt ift

Lars_Engelbrektsen

10/08/2010

Kommunens eget korps er for dyrt ift. ekstern, privat udbyder.

Der er hele 6 mio. kr. at spare for kommunen.