Tidligere sundhedsminister forlader Jakob Axel Nielsen forlader den konservative folketingsgruppe efter næste valg. Han fik øjensynligt nok af mosten, efter at BT i går - sandsynligvis med urette - beskyldte ham for at stå bag et ulmende oprør mod Lene Espersen.
Talemåden "rotterne forlader den synkende skude" passer godt på ham. Hvis ikke han var det før, er han nu farlig for Lene Espersen, da han ikke længere har noget at miste.
Mon ikke mange af os, der følger den konservative nedtur med interesse, spørger sig selv: "Who is next?"
Talemåden "rotterne forlader den synkende skude" passer godt på ham. Hvis ikke han var det før, er han nu farlig for Lene Espersen, da han ikke længere har noget at miste.
Mon ikke mange af os, der følger den konservative nedtur med interesse, spørger sig selv: "Who is next?"