Ifølge den kontroversielle medievirksomhed "Danmarks Radio", har det tidligere "Dansk Supermarked" - indset, at demografien tilsiger landet og dermed virksomheden, "nye tider".Man har derfor taget bukserne af, bøjet sig pænt forover og ophævet forbudet mod "religiøs hovedbeklædning".
Der er ikke blot i samme omdiskuterede medie, men også blandt de fundamentalistiske muslimer selv, udbredt tilfredshed med beslutningen, der endnu engang har demonstreret at man med trusler og Danmarks Radios velvillige assistance, kan komme langt i bestræbelserne på at opnå særstatus i det danske samfund.
"Bilka" overvejer nu at ændre navn til det mere multikulturelt korrekte "Burka", ligesom "Dansk" Supermarked overvejer "Dhimmis Supermarked" for ikke at fornærme sine muslimske kunder.
Vi imødeser med spænding hvornår der indføres særlige rabatter til muslimer og særlige ekspeditionskasser hos "Burka".
Det opbyggelige link kan ses her "Gud (den kristne) bevare Danmark"