Fibernet giver elselskaber kæmpe underskud - Koster 75.000 kr. for hver bredbåndskunde de har i dag

Millionerne fortsætter med at rulle ud af kasserne hos 15 danske elselskaber

V_Rasmussen

24/08/2010

Millionerne fortsætter med at rulle ud af kasserne hos 15 danske elselskaber. Flere års satsning på fiberbredbånd er langt fra at give overskud, og stort set alle oplever, at deres underskud vokser. Lars Aagaard direktør for Dansk Energi, kalder det en læringsproces.

Se også:
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2010/08/24/080145.htm