Jeg ser frem til selv at være vært for en iftar-middag for at fejre Ramadanen her i Det Hvide Hus senere på ugen, og ønsker jer alle en velsignet måned.
Må Guds fred være med jer.?
Det er vist er helt uhørt, at USA's præsident udsender den slags hilsener til specielle trossamfund. Præsident Barak Hussein Obama er tydeligvis en skabs-muslim, der har svært ved at holde sig i skabet.......
Må Guds fred være med jer.?
Det er vist er helt uhørt, at USA's præsident udsender den slags hilsener til specielle trossamfund. Præsident Barak Hussein Obama er tydeligvis en skabs-muslim, der har svært ved at holde sig i skabet.......