Eks-præsident vil legalisere narko - dr.dk/P1/Orientering

I de seneste tre år har ca

_slettet_bruger_170

11/08/2010

I de seneste tre år har ca. 50.000 soldater været sat ind i kampen mod narkohandlen og alligevel synes der at være ingen forbedring. Situationen er så kritik, at mange kalder på nytænkning i indsatsen mod banderne.

En af dem er landet forrige præsident Vicente Fox. Han meldte søndag ud, at man bør begynde at overveje en legalisering af produktion, distribution og salg af narkotika.