I 2004 blev der indgået en bred politisk aftale om et salg af Dong, men nu skriver vi 2010 og politikerne er ved at få kolde føder. Se blot de fantastiske argumenter fra Jacob Axel Nielsen:
"Der er helt generelt en stigende erkendelse og forståelse af, at central infrastruktur skal kontrolleres af staten," siger de konservatives energiordfører, Jakob Axel Nielsen.
Og
Han mener ikke, at salget af 60 pct. af Københavns Lufthavne samt 100 procents privatiseringen af TDC i halvfemserne var optimal."Man havde gjort noget andet i dag."
En borgerlig politiker har talt. Mon han kan huske hvordan TDC's serviceniveau var før privatiseringen?
Desuden er det direkte forkert at staten har haft noget med salget af Københavns lufthavne at gøre. Staten ville jo ikke sælge sin aktiepost til Macquarie.
"Der er helt generelt en stigende erkendelse og forståelse af, at central infrastruktur skal kontrolleres af staten," siger de konservatives energiordfører, Jakob Axel Nielsen.
Og
Han mener ikke, at salget af 60 pct. af Københavns Lufthavne samt 100 procents privatiseringen af TDC i halvfemserne var optimal."Man havde gjort noget andet i dag."
En borgerlig politiker har talt. Mon han kan huske hvordan TDC's serviceniveau var før privatiseringen?
Desuden er det direkte forkert at staten har haft noget med salget af Københavns lufthavne at gøre. Staten ville jo ikke sælge sin aktiepost til Macquarie.