FDM ryster på hovedet over regeringens nye udspil, der gør amindelige biler dyrere.
Den indtægt, som staten imidlertid mister ved at forlænge afgiftsfritagelsen for elbilerne, vil de hive ind ved samtidig at hæve afgifterne på traditionelle biler.
"Det er grotesk at give regningen videre til dem, der ikke kan nøjes med en elbil," uddyber han. Thomas Møller Thomsen mener i stedet, at regeringen skulle siddestille de forskellige teknologier, hvis der virkelig skal gøres noget for miljøet.
Se de de chokerende tal her : http://da.wikipedia.org/wiki/Fil:Registreringsafgiften_i_europa.jpg måske lidt svært for erhvervslivet at konkurrere med disse lande. Håber ikke, en eksempelvis USA virksomhed, der har brug for en europæisk afdeling (med en del firmabiler), ser denne liste.
Den indtægt, som staten imidlertid mister ved at forlænge afgiftsfritagelsen for elbilerne, vil de hive ind ved samtidig at hæve afgifterne på traditionelle biler.
"Det er grotesk at give regningen videre til dem, der ikke kan nøjes med en elbil," uddyber han. Thomas Møller Thomsen mener i stedet, at regeringen skulle siddestille de forskellige teknologier, hvis der virkelig skal gøres noget for miljøet.
Se de de chokerende tal her : http://da.wikipedia.org/wiki/Fil:Registreringsafgiften_i_europa.jpg måske lidt svært for erhvervslivet at konkurrere med disse lande. Håber ikke, en eksempelvis USA virksomhed, der har brug for en europæisk afdeling (med en del firmabiler), ser denne liste.