Vi tager et par vægposteringer fra gruppen Ishøj Ghetto:
...
Fuck medierne .. Hold jer væk fra Ishøj .. I ville kun tjene penge eller fucke folks liv op. Vi siger sidste gang til jer . Hold jer væk fra Ishøj . Vi stener jer ud af Ishøj
.....
MINE BRØDRE HVERGANG I SER EN POLITIBIL DEN SKAL BARE SMADRES
.....
Vi holder sammen. Vi er klar til dø for hinanden. Vi er klar til krig enhver der gør os noget ondt. Vi er ligeglad med loven. Der må være en grund til at vi er det. Fordi den er kurupt. Vi hader politiet. Hvergang vi møder dem, vi stener dem ud af vores by og brænder deres grimme biler. Vi har ikke brug for politi i vo......res by.Vi er der for at beskytte vores by. Vi frygter ikke nogen. Vi frygter kun skæberen
....
MINE BRØDRE . I SKAL SMADRE ALLE POLITIBILER DER NÆRMER SIG I ISHØJ . DET ER VORES BY VI HAR IKKE BRUG DERES HJÆLP. VI KAN GODT KLARE DET SELV.
....
JEG lever Outlawz !! FUCK om jeg føler smerte når jeg afgår..Tager min sidste indånding i en skummel baggård, Mangler kun dato på den sten som min grav får! 0g JA vi alle sammen har modige venner, til sidst står vi alle sammen med blodige hænder. folk tøver ikke med at begå overlagt manddrab. YO BROW: Der gang i den i lille danmark !!!
....
SOLDIER OF ALLAH . ALLAHU AKBAR !!!! MUSLIMER HOLD SAMMEN OG BLIV STÆRKER
Se også:
Truly Lamebook: Skal kneppe din grimme hoved din fucking luder
...
Fuck medierne .. Hold jer væk fra Ishøj .. I ville kun tjene penge eller fucke folks liv op. Vi siger sidste gang til jer . Hold jer væk fra Ishøj . Vi stener jer ud af Ishøj
.....
MINE BRØDRE HVERGANG I SER EN POLITIBIL DEN SKAL BARE SMADRES
.....
Vi holder sammen. Vi er klar til dø for hinanden. Vi er klar til krig enhver der gør os noget ondt. Vi er ligeglad med loven. Der må være en grund til at vi er det. Fordi den er kurupt. Vi hader politiet. Hvergang vi møder dem, vi stener dem ud af vores by og brænder deres grimme biler. Vi har ikke brug for politi i vo......res by.Vi er der for at beskytte vores by. Vi frygter ikke nogen. Vi frygter kun skæberen
....
MINE BRØDRE . I SKAL SMADRE ALLE POLITIBILER DER NÆRMER SIG I ISHØJ . DET ER VORES BY VI HAR IKKE BRUG DERES HJÆLP. VI KAN GODT KLARE DET SELV.
....
JEG lever Outlawz !! FUCK om jeg føler smerte når jeg afgår..Tager min sidste indånding i en skummel baggård, Mangler kun dato på den sten som min grav får! 0g JA vi alle sammen har modige venner, til sidst står vi alle sammen med blodige hænder. folk tøver ikke med at begå overlagt manddrab. YO BROW: Der gang i den i lille danmark !!!
....
SOLDIER OF ALLAH . ALLAHU AKBAR !!!! MUSLIMER HOLD SAMMEN OG BLIV STÆRKER
Se også:
Truly Lamebook: Skal kneppe din grimme hoved din fucking luder