Barfoed blokerer for racismeparagraffens afskaffelse.

»Jeg er som udgangspunkt glad for racismeparagraffen, som den er

_slettet_bruger_170

05/08/2010

»Jeg er som udgangspunkt glad for racismeparagraffen, som den er. Den skal hverken afskaffes eller udvandes til at være en nullitet,« siger Lars Barfoed.