Barfoed blokerer for racismeparagraffens afskaffelse.
»Jeg er som udgangspunkt glad for racismeparagraffen, som den er
_slettet_bruger_170
05/08/2010
»Jeg er som udgangspunkt glad for racismeparagraffen, som den er. Den skal hverken afskaffes eller udvandes til at være en nullitet,« siger Lars Barfoed.