Kære folkens,
180grader.dk søger en webudvikler til at holde styr på den tekniske del af siden. Er det dig vi mangler, eller kender du den rette person?
Jobbet: Deltidsstilling budgetteret til 12.000 kr./mnd. Lønseddel eller faktura, dit valg.
Arbejdsopgaver: Optimering af eksisterende kode samt fejlretning, udvikling af nye funktioner og håndtering af teknisk support.
Arbejdsplads: Det forventes at du kan arbejde hjemmefra / fra eget kontor, samt af og til deltage i møder i København C.
Teknologi: LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) + naturligvis HTML/CSS/Javascript.
Det håber vi at finde: En fleksibel gut (m/k) med styr på koden, der har mod på at overtage videreudviklingen af Danmarks fedeste borgerlige netavis.
Det får du ud af det: Du bliver en del af "holdet" og får indflydelse på 180graders fremtid. I samarbejde med de involverede parter (Ole, Jimmi, Lars, m.fl.) kan du være med til at fremme udbredelsen af det borgerlige budskab.
Er du interesseret, så send en e-mail til mig på [email protected] med emnet "Udvikler".
Er du nysgerrig, så skriv dine spørgsmål til samme e-mail-adresse eller som kommentar her i indlægget.
Med venlig hilsen
Jakob Søndergård
PS: Selvom du ikke selv er webudvikler, eller bare ikke har tid/lyst, er du meget velkommen til at tippe dine webudvikler-venner om jobbet. På forhånd tak!
180grader.dk søger en webudvikler til at holde styr på den tekniske del af siden. Er det dig vi mangler, eller kender du den rette person?
Jobbet: Deltidsstilling budgetteret til 12.000 kr./mnd. Lønseddel eller faktura, dit valg.
Arbejdsopgaver: Optimering af eksisterende kode samt fejlretning, udvikling af nye funktioner og håndtering af teknisk support.
Arbejdsplads: Det forventes at du kan arbejde hjemmefra / fra eget kontor, samt af og til deltage i møder i København C.
Teknologi: LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) + naturligvis HTML/CSS/Javascript.
Det håber vi at finde: En fleksibel gut (m/k) med styr på koden, der har mod på at overtage videreudviklingen af Danmarks fedeste borgerlige netavis.
Det får du ud af det: Du bliver en del af "holdet" og får indflydelse på 180graders fremtid. I samarbejde med de involverede parter (Ole, Jimmi, Lars, m.fl.) kan du være med til at fremme udbredelsen af det borgerlige budskab.
Er du interesseret, så send en e-mail til mig på [email protected] med emnet "Udvikler".
Er du nysgerrig, så skriv dine spørgsmål til samme e-mail-adresse eller som kommentar her i indlægget.
Med venlig hilsen
Jakob Søndergård
PS: Selvom du ikke selv er webudvikler, eller bare ikke har tid/lyst, er du meget velkommen til at tippe dine webudvikler-venner om jobbet. På forhånd tak!