180grader.dk søger webudvikler

Kære folkens, 180grader

_slettet_bruger_1500

23/08/2010

Kære folkens,

180grader.dk søger en webudvikler til at holde styr på den tekniske del af siden. Er det dig vi mangler, eller kender du den rette person?

Jobbet: Deltidsstilling budgetteret til 12.000 kr./mnd. Lønseddel eller faktura, dit valg.

Arbejdsopgaver: Optimering af eksisterende kode samt fejlretning, udvikling af nye funktioner og håndtering af teknisk support.

Arbejdsplads: Det forventes at du kan arbejde hjemmefra / fra eget kontor, samt af og til deltage i møder i København C.

Teknologi: LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) + naturligvis HTML/CSS/Javascript.

Det håber vi at finde: En fleksibel gut (m/k) med styr på koden, der har mod på at overtage videreudviklingen af Danmarks fedeste borgerlige netavis.

Det får du ud af det: Du bliver en del af "holdet" og får indflydelse på 180graders fremtid. I samarbejde med de involverede parter (Ole, Jimmi, Lars, m.fl.) kan du være med til at fremme udbredelsen af det borgerlige budskab.

Er du interesseret, så send en e-mail til mig på [email protected] med emnet "Udvikler".
Er du nysgerrig, så skriv dine spørgsmål til samme e-mail-adresse eller som kommentar her i indlægget.

Med venlig hilsen
Jakob Søndergård

PS: Selvom du ikke selv er webudvikler, eller bare ikke har tid/lyst, er du meget velkommen til at tippe dine webudvikler-venner om jobbet. På forhånd tak!

Kilde: